نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی:

جهاد تبیین یکی از ضروریات امروز جامعه است

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه دستاوردهای نظام و انقلاب در حوزه های مختلف نیاز به تبیین دارد و جهاد تبیین یکی از وظیفه‌های ضروری و لازم حال حاضر است، گفت: دولت سیزدهم تازه شروع به کار کرده و قطعا اتفاقات مثبتی در این دولت رخ خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۰۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: استقلال، آزادی و عمل به شعار نه شرقی و نه غربی اولین دست آورد جمهوری اسلامی است که می توانیم به آن ببالیم.

وی با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و مردم حق جوی ایران اسلامی توانستند خود را از زیر یوغ سلطه و استثمار غرب نجات دهند، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب با اتکاء به آمریکا و وابستگی به قدرت های پوشالی غرب قدرت اول در منطقه بودیم ولی امروزه با اتکاء به خدا و دستاوردهای کشور خودمان، قدرت اول منطقه هستیم.

نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه تصریح کرد: قبل از انقلاب در حوزه علمی رتبه ۱۹۷ برخوردار بودیم ولی امروزه در رتبه های کمتر از دهم جهان قرار داریم، سرعت علمی کشور در قبل از انقلاب بسیار پایین و شاید متوقف بود ولی امروز با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت هستیم؛ دستاوردهای علمی، نظامی و هسته ای، ایران را جزو چند کشور برتر دنیا قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و خاور دور نظیر  اروپا و کشورهای دیگر باعث طنین انداز شدن موج اسلام گرایی و شیعه گرایی و ایران دوستی را در کل جهان شده است، اذعان کرد: پایه گذار موج آزادگی که در کل جهان در حال پخش شدن است، امام خمینی (ره) بود و این به معنای نفوذ جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان است.

حجت الاسلام نیک بین با تاکید بر اینکه تبیین خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی در ۴۳ سال به ایران و جهان یکی از وظایفی است که باید همه آن را دنبال کنند، عنوان کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب در حوزه های مختلف نیاز به تبیین دارد و جهاد تبیین یکی از وظیفه‌های ضروری و لازم حال حاضر است.

وی همچنین در پایان تشریح کرد: دولت سیزدهم تازه شروع به کار کرده و قطعا اتفاقات مثبتی در این دولت رخ خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار