مسئول ستاد تخصصي اقشار بسیج سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران بر اساس بیانیه گام دوم تدوین شد

ساری-مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه کربلا افزود: این سند مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب در ۲۱ فصل و ۴۰ موضوع مختلف تدوین شده است.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

سند راهبردی پیشرفت 5 ساله مازندران بر اساس بیانیه گام دوم تدوین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج استان مازندران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ اسفند  با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور، سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از نخبگان و صاحب نظران بسیجی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سند راهبردی پیشرفت 5 ساله مازندران بر اساس بیانیه گام دوم تدوین شد
سرهنگ شهرام نوری در حاشیه این اجلاسیه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه یک سال روی سندراهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران کار شده است، گفت: با احصای نظام مسائل و ارائه پیشنهاد‌های راهبردی درصدد هستیم تا بتوانیم قدم‌های مثبتی را در حوزه‌های مختلف برداریم .

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه کربلا افزود: این سند مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب در ۲۱ فصل و ۴۰ موضوع مختلف، با بهره گیری از ظرفیت بیش از ۳۵۰ کارشناس بسیجی با ارائه راهکار در دستگاه‌های اجرایی، تدوین شده است.

سرهنگ نوری اضافه کرد:به دنبال این هستیم که در شهرستان‌ها هم به صورت جزیی، نظام مسائل را مورد تجزیه و تحلیل و راهکار عملیاتی ارائه دهیم.

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه کربلا تاکید کرد:مسئولان در شهرستان‌ها از ظرفیت نخگبان بسیجی در رشته‌های مختلف، برای حل مشکلات استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار