نوای ملکوتی او در تهییج و تشجیع آحاد رزمندگان خط شکن لشکر ویژه ۲۵ کربلا در اعزام ها و عملیات ها فراموش ناشدنی است.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۰۱
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی عروج زنده یاد کربلایی حاج عسکری اسماعیل پور، رزمنده هشت سال دفاع مقدس، "سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور" و "سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی مازندران" در پیامی مشترک ابراز تسلیت نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
قال الامام صادق (علیه السلام) ؛
مَن بَکی أَو أَبکی أَو تَباکی فی مُصیبَتِ الحُسَین حُرِّمَت جَسَدَهُ عَلَی النَّار و وَجَبَت لَهُ الجَنَّه

فقدان تاثر برانگیز ستایشگر ارزشمند و با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (س) ، پاسدار رشید سپاه اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس ، زنده یاد کربلایی حاج عسکری اسماعیل پور موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

چهره ی خاضع و نوای ملکوتی ، متواضع و مصمم او در تهییج و تشجیع آحاد رزمندگان خط شکن و همیشه پیروز لشکر ویژه ۲۵ کربلای استانهای شمالی در اعزام و عملیات ها و تعظیم شعائر آل الله در سرزمین های نور، که بر خواسته از فرهنگ ناب رسالت نوکری آل الله و دلدادگی به معارف ناب قرآن کریم و آرمانهای امام راحل عظیم الشان بود فراموش ناشدنی است.

عمر با برکت او در خدمت به انقلاب و امامین آن و رسالت او نوکری و خادمی اهل بیت (س) ، شهدا و ایثارگران مصروف شد.

جامعه ی ستایشگران بسیجی و هیئات‌های مذهبی کشور درگذشت این خادم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن کریم را به محضر خانواده محترم و داغدار ایشان و همچنین خانواده های معظم شهیدان ، رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و نیز مداحان ارجمند استان مازندران و شهرستان بابل تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با حضرت امیرالمومنین (ع) ، برای آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارند.

مصطفی خورسندی "سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور"

بلال زاهدی "سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی مازندران"

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار