مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی بسیج کشور در گفتگو با بسیج:

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران در کشور منحصربفرد است

ساری-سردار کفیل با اشاره به اینکه استان مازندران با استفاده ظرفیت سرمایه انسانی در مجمع بسیج ، توفیقات خوبی را کسب کرده است، گفت: سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران در کشور منحصربفرد است.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۵۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران در کشور منحصرفرد است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج استان مازندران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ اسفند  با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور، سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از نخبگان و صاحب نظران بسیجی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران در کشور منحصرفرد است
سردار کفیل در حاشیه این اجلاسیه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه استان مازندران با استفاده ظرفیت سرمایه انسانی در مجمع بسیج ، توفیقات خوبی را کسب کرده است، گفت: سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران در کشور منحصرفرد است.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی بسیج کشور با بیان این مطلب که مجمع بسیجیان استان مازندران این سند راهبردی را تدوین کردند، افزود: این سند  با نگاه به همه فرصت‌ها و تهدید‌ها و چالش‌ها بر مبنای علمی که مورد قبول مجمع‌های دانشگاهی است، تدوین شد.

سردار کفیل در ادامه تصریح کرد: این سند در قالب یک تفاهم نامه در اختیار مدیریت استان قرار میگیرد تا مردم شاهد پیشرفت استان مازندران باشند.  

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی بسیج کشور خاطرنشان کرد: مدیران استان با اجرای راهبردی این سند می‌توانند اقدامات ارزشمندی را برای استان انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار