معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مانع بروکراسی محض خواهد شد

ساری-دکتر روح الله سلگی با اشاره به اینکه پیگیر سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله خواهیم بود، گفت: این سند مانع بروکراسی محض خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۰۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج استان مازندران،  با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران ، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا ، سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور، سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از نخبگان و صاحب نظران بسیجی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

خبر

دکتر روح الله سلگی در این اجلاسیه با قدردانی از سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ،با اشاره به اینکه پیگیر سند راهبردی پیشرفت 5 ساله خواهیم بود، گفت: این سند مانع بروکراسی محض خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه این سند راهبردی برای مسئولان استان مازندران است، افزود: مازندران بزرگترین ثروت ها را دارا است اما درجایگاه خود قرار نگرفته است.

دکتر سلگی با تصریح بر اینکه مازندران بر اساس یک چشم انداز حرکت نکرده است، خاطرنشان کرد: سند امایش و نگاه به نظام مسائل یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای رشد و پیشرفت استان است .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران اضافه کرد: سند راهبرد پیشرفت 5 ساله استان مازندران یک چراغی برای مدیران استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار