خبرهای داغ:

تاکید امام جمعه شاهرود بر پرهیز از سیاست زدگی در عصر هنر

شاهرود_ حجت‌الاسلام والمسلمین امینی گفت: هرگاه حوزه فرهنگ سیاست زده شد، بخشی از طرفین‌های واقعی خود را از دست داد و به همین دلیل باید از سیاست زدگی در عرصه هنر پرهیز شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۷۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

تاکید امام جمعه شاهرود بر پرهیز از سیاست زدگی در عصر هنربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار با مسوولان انجمن‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: نگاه به هنر و فرهنگ باید حرفه‌ای و تخصصی باشد.
امام جمعه شاهرود با تاکید براینکه پرهیز از سیاست‌زدگی در حوزه فرهنگ و هنر بلوغ تفکر را به همراه دارد، گفت: آنگاه می‌توان در این عرصه گام‌های بلندی برداشت.
او ابراز کرد: هرگاه حوزه فرهنگ سیاست زده شد، بخشی از ظرفیت واقعی خود را از دست داد به همین دلیل باید از سیاست‌زدگی در عرصه هنر پرهیز شود.
امینی با بیان اینکه مسوولان باید دغدغه فرهنگ و هنر داشته باشند، ادامه داد: دغدغه مسوولان در این دو حوزه موجب خروجی دستاورد‌های مناسبی می‌شود و اتفاقات خوبی را در این عرصه شاهد خواهیم بود.

در این دیدار مسئولان انجمن ها گزارشی از اقدامات مهم خود ارائه کردند و در پایان با اهدا هدیه از رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار