خبرهای داغ:

آمادگی شرکت نفت در جهت استقبال از مسافرین و زائرین حرم مطهر رضوی

شاهرود_سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ازآمادگی برای سوخت رسانی مطلوب در ایام تعطیلات پایانی سال و نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۱۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

آمادگی شرکت نفت در جهت استقبال از مسافرین و زائرین حرم مطهر رضویبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه تسهیلات سفر ویژه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در محل سالن جلسات ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود برگزار گردید.
رضا علی نیک نظر سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: از نظر جغرافیایی و با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در مسیر تهران - مشهد همواره در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حجم بالای مسافرین و زائرین حرم مطهر رضوی در این استان می‌باشیم.
او ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه عملکرد واحد‌های دخیل منطقه و نواحی تحت پوشش در زمینه سوخت رسانی مطلوب خصوصا در فصل سرما، از فعالیت مالکین و متصدیان جایگاه‌های سوخت، پیمانکاران حمل و نقل و رانندگان نفتکش به جهت تعامل و همکاری با شرکت ملی پخش قدردانی نمود و به کسب آمادگی لازم با توجه به فرصت باقیمانده تا آغاز تعطیلات تاکید کرد..
نیک نظر با بیان آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود و نواحی تابعه به منظور خدمت مطلوب به مردم و تامین فرآورده‌های مورد نیاز در تمامی ساعات شبانه روز، از نظارت مستمر بر فعالیت کلیه جایگاه‌ها در قالب گشت‌های کنترلی با حضور مستقیم واحد‌های مهندسی، تامین و توزیع، کنترل کیفیت و روابط عمومی، سامانه هوشمند و HSE و. خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار