همزمان با دهه فجر:

بهره برداری از ۱۰ پروژه آموزشی، صنعتی و کشاورزی در خلیل آباد

همزمان با دهه مبارک فجر 10 پروژه آموزشی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه آموزشی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهره برداری ۷ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در مراسم بهره برداری از پروژه های آموزشی تصریح کرد: پروژه گرمایش هنرستان شهید مطهری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

وی همچنین افزود: پروژه کف سازی و بتن ریزی آموزشگاه مرحوم پاکدل با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال و حفاظ استخر اردوگاه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی با اعتبار ۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد ادامه داد: آموزشگاه ۶کلاسه شهید طاهریان روستای ابراهیم آباد با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال، توسعه دو کلاسه دکتر روزدار روستای ابراهیم آباد با اعتباری بالغ بر ۲٫۲ میلیارد ریال، توسعه دو کلاسه دکتر نوریه شریفی روستای کلاته شادی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال، آموزشگاه ۴ کلاسه ایران من روستای بزنجرد با اعتباری بالغ ۱۱ میلیارد ریال، ایزوگام و کف سازی و بتن ریزی مدارس با اعبتاری بالغ بر ۷٫۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در بخش مرکزی خلیل آباد است.

افتتاح کارگاه کیمیا صنعت صدیقی در خلیل آباد

مجید مسروری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد در حاشیه افتتاح این کارگاه اظهار داشت: در کارگاه کیمیا صنعت آقای صدیقی طراحی دستگاه حفاری چاه های خانگی، دستگاه و ماشین آلات کشاورزی، آسیاب خوراک دام و نمک، علوفه و چقندر خردکن اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح کیمیا صنعت صدیقی با اعبتاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این طرح برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.

افتتاح و بهره برداری از ۲ پروژه بخش کشاورزی خلیل آباد

محمود شبان، مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد در آیین بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی عنوان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه مرغ داری گوشتی آقای کشوری با ظرفیت ۸۱۰۰ قطعه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با اشتغال ۲ نفر و تولید سالانه ۶۰ تن گوشت سفید افتتاح شد.

وی همچنین ادامه داد: گلخانه سبزی و صیفی آقای یاوری با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲ نفر به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار