خبرهای داغ:

عملیات والفجر 8 مصداق موفق حفاظت اطلاعات در جنگ بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: عملیات پیروزمندانه والفجر 8 در 20 بهمن 64 مصداق نمونه رعایت حفاظت اطلاعات در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و بزرگداشت عملیات والفجر هشت به عنوان یکی از درخشان‌ترین عملیات‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت:  انجام این عملیات به لحاظ رعایت کامل اصول حفاظتی جنگ در طول سال‌های دفاع مقدس موفق و بی‌نظیر بود.

وی افزود: طرح‌ریزی عملیات از سوی فرماندهان عالی‌رتبه سپاه بگونه ای بود که نه تنها دشمن بلکه نیروهای خودی هم از وقوع آن بی‌اطلاع بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: در نبردهای دوران دفاع مقدس همواره پیروزی‌های قابل‌توجهی به دست می‌آمد اما در والفجر 8 که به لحاظ زمانی طولانی‌ترین عملیات بود، پیروزی‌های فراوان به دست آمده در زمینه نظامی و سیاسی، زمینه‌ساز کسب موفقیت‌های بیشتر در سال‌های بعد در دوران دفاع مقدس شد.  

حجت‌الاسلام راسخی با اشاره به اینکه سالروز عملیات والفجر هشت به نام روز حفاظت و اطلاعات نامگذاری شده است: گفت: خدای متعال برای اینکه انسان به وادی مصیبت و معاصی وارد نشود دستور به خود حفاظتی داده است.

وی گفت: ائمه و پیامبران ما آمده‌اند که به ما یاد دهند چگونه محافظ خود باشیم و حصاری در خود بکشیم که شیطان‌صفتان در ما رسوخ نکنند و بدانیم اگر تقوای الهی نداشته باشیم و از خود حفاظت نکنیم در برابر دشمن داخلی و خارجی آسیب‌پذیر خواهیم شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: مجموعه حفاظت و اطلاعات در هر مجموعه‌ای اعم از نظامی و غیرنظامی مصون کننده آن مجموعه و افرادش از بروز آسیب‌های احتمالی است.

راسخی تأکید کرد: در راستای خود حفاظتی و خود مراقبتی منویات رهبر معظم انقلاب را باید عملی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار