خبرهای داغ:

برگزاری جشن انقلاب در مسجد جامع شهر بن

همزمان با هشتمین شب از دهه فجر، جشن انقلاب به میزبانی سپاه ناحیه بن در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۵۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جشن انقلاب در مسجد جامع شهر بن با همکاری ناحیه مقاومت بسیج بن، حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسگری علیه السلام ، حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهر در مسجد جامع برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران موهبتی است که خدواند متعال به مردم ایران ارزانی داشته و بر این مردم منت نهاده است ، بنابراین لازم است مردم قدر این انقلاب که با خون هزاران شهید آبیاری شده است را بدانند و با تمام توان در راه اعتلای آن بکوشند.

حجت الاسلام و المسلمین علی محیائی اظهار داشت:  در طول سال های بعد از انقلاب پیشرفتهای زیادی در کشور حاصل شده و مردمی که به خاطر اسلام انقلاب کرده اند خدا نیز آنها را یاری نموده است ولی در مواردی هم که به مشکلات برخورد کرده ایم و با کاستی هایی روبرو شده ایم به دلیل عدم اطاعت از رهبری و ولی زمان و کم توجهی به منویات ایشان بوده است.

وی تصریح کرد: برخی ها به دنبال این هستند تا با تخطئه ی امور دفاعی کشور آن را بی اهمیت و زیادی جلوه دهند در حالیکه آیات قرآن بر این امر صراحت دارند که در زمانی که دشمنان بر علیه شما برنامه ریزی می کنند و نقشه می کشند شما در حال نماز نیز باید آمادگی خود را حفظ کنید و لحظه ای غفلت به خود راه ندهید زیرا در صورت غافل شدن از دشمن، او به یکباره بر شما هجوم خواهد آورد.

گفتنی است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، هر ساله ده شب جشن به میزبانی ادارات مختلف و مردم در مسجد جامع شهر بن برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار