خبرهای داغ:
کارشناس دینی و سیاسی:

پیشرفتهای کشور مدیون تفکر انقلابی است

حجت الاسلام و المسلمبن محیائی، گفت: رسانه های دشمن سعی دارند با سیاه نمایی، پیشرفتهای کشور را ناچیز جلوه دهند و دوران سیاه و ننگین پهلوی را برای جوانان امروز تطهیر کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن اظهار داشت: رژیم پهلوی که یک رژیم سلطانی بود ملت را از همه پیشرفتهای زمانه عقب نگه داشته بود و با مظاهر سنتی مردم همانند حجاب مبارزه می کرد، در حالیکه مواردی همچون حجاب ریشه در تمدن اصیل ایرانی دارند و ایرانیان قبل از اسلام نیز دارای حجاب بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی کشور در زمینه های مختلفی همچون دفاعی، پزشکی، هسته ای، موشکی و علمی پله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری با سرعت پشت سر گذاشته و در سرعت رشد علمی در رتبه اول دنیا قرار گرفته است.

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی تاکید کرد:  پیشرفتهای بزرگی در سطح کشور حاصل شده که مدیون تفکر و روحیه جهادی و انقلابی است؛ ولی رسانه های دشمن سعی دارند با سیاه نمایی، این پیشرفتها را ناچیز جلوه دهند و دوران سیاه و ننگین پهلوی را برای جوانان امروز تطهیر کنند و  روی جنایتها و اعمال وحشیانه آن رژیم سرپوش بگذارند.

وی تصریح کرد: در زمینه هایی مثل صنعت خودرو که پیشرفتی حاصل نشده و مردم از کیفیت خودروها راضی نیستند تفکر وابستگی و غیر انقلابی حاکم بوده که باعث شده از نیروی عظیم و خلاق جوانان استفاده نشود و در نتیجه مشکلات زیادی به بار بیاید که راه حل آن ورود تفکر جهادی و انقلابی و استفاده از ظرفیت بزرگ نیروهای جوان و مبتکر داخلی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار