خبرهای داغ:

غبارروبی مزار شهدای قاین به مناسبت دهه فجر

برات زاده: حضور در کنار گلزار شهدا،حداقل کاری است که برای شهدا انجام می‌دهیم و خواهشی که از همه شما دارم این است که همیشه به یاد شهدا باشید چرا که هرچه امروز ما داریم به برکت خون شهداست .
کد خبر: ۹۴۱۳۰۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حمیدرضا برات زاده سرپرست فرمانداری قاینات در آیین غبار روبی گلزار شهدای شاهیک گفت: حضور در کنار گلزار شهدا،حداقل کاری است که برای شهدا انجام می‌دهیم و خواهشی که از همه شما دارم این است که همیشه به یاد شهدا باشید چرا که هرچه امروز ما داریم به برکت خون شهداست .

وی با اشاره به دوران قبل از انقلاب گفت:فاسد ترین و بی کفایت و وابسته ترین حکومت را قبل از انقلاب داشتیم و در آن دوران شهدایی را تقدیم نظام کردیم و قاینات از جمله شهرهایی بود که از ۲۲ آذر تا۲۲ بهمن ۵ شهید را تقدیم کرد این برای ما عزت و افتخار است و مردم بصیر ومتدین قاینات تنفر خود را از این رژیم اعلام کردند .

سرپرست فرمانداری قاین ادامه داد:ثمره خون شهدا دستاوردهایی برای انقلاب داشت ویکی از هزاران دستاورد این است که کشور ما در جهان ومنطقه عزیز شد .

وی افزود:امروز به برکت انقلاب و خون شهدا اگر بناست در عالم اتفاقی بیفتد این جمهوری اسلامی ایران است که تاثیر گذار است و هیچ معادله ای بدون جمهوری اسلامی ایران در منطقه قابل حل شدن نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار