خبرهای داغ:

کارگاه تولید محتوا با نام «خیمه ولایت» در سمنان برگزار شد

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه سمنان از برگزاری کارگاه تولید محتوا با نام «خیمه ولایت» در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان سمنان در حوزه‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی یکی از این برنامه‌ها را برگزاری کارگاه تولید محتوا با نام خیمه ولایت در سمنان عنوان کرد و گفت: این کارگاه با توجه به اهمیت فضای مجازی و ضرورت ارائه محتوای ارزشی به مخاطبان با حضور 45 نفر از بسیجیان در روز 15 بهمن‌ماه برگزار شد.

هاشم مشیری، دبیر اجرایی کارگاه تولید محتوای خیمه ولایت نیز اظهار داشت: جوانان و نوجوان علاقه‌مند و متخصص در حوزه‌های مختلف در این کارگاه  یک‌روزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان علاقه‌مند در رابطه  با  100 موضوع  در حوزه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به صورت اختیاری در قالب‌های  تایپوگرافی، پوستر  واستاپ موشن و عکاسی به خلق آثار هنری پرداختند.

دبیر اجرایی کارگاه خیمه ولایت تصریح کرد: تولیدات غنی و با کیفیتی در این راستا ایجاد شده و تا 22 بهمن‌ماه  آثار منتخب در بستر فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی در نهایت بیان کرد: این  کارگاه با مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان فضای مجازی سراج، حوزه هنری، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، معاونت فضای مجازی بسیج شهرستان سمنان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، مؤسسه طلایه‌داران آفتاب و مرکز فضای مجازی قافله سمنان برگزار شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار