خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر برگزارشد؛

افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور جمعی از مسئولان در وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۴۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه وردنجان با تشکراز برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدای والامقامی است که باجانفشانی خود پیروزی و عظمت را به مردم ایران هدیه کردند

حجت الاسلام علی محمدی افزود: رهبری و هدایت های امام خمینی رحمه الله علیه و تبعیت مردم از ایشان باعث شد حکومت شاهنشاهی که سالهای متمادی ظلم و ستم می‌کردند متلاشی شود و انقلاب ایران اسلامی جایگزین حکومت ستم شاهی شود.

وی از مردم به عنوان ولی نعمتان یاد کرد و گفت: امام امت درسخنان تاریخی خود در بهشت زهرا فرمودند به پشتوانه مردم دولت تشکیل می‌شود لذا مسئولین باید با تمام وجود و البته با افتخار خادم مردم باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان همچنان از صبر ومقاومت خانواده های معظم شهدا قدردانی کرد و اظهار داشت: باید ثمرات پر برکت انقلاب اسلامی نسل به نسل انتقال یابد.

در این نمایشگاه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و هیئت انصارالمهدی برگزار شد، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار