سردار شاکرمی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی:

زیرساخت های دفاع مقدس در استان ایلام نیازمند تحول اساسی است

سردار شاکرمی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی، مقاومت و دفاع مقدس‌ گفت :زیرساخت های دفاع مقدس در استان ایلام نیازمند تحول اساسی است.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۳۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی، مقاومت و دفاع مقدس‌ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و معاونین، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سایر اعضا در استانداری ایلام برگزار شد.

سردار شاکرمی  در این نشست گفت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب درحوزه دفاع مقدس استان ایلام فصل جدیدی را رقم زد.

وی ادامه داد : زیرساخت های دفاع مقدس در استان ایلام نیازمند تحول اساسی است.

وی افزود : در سفر ریاست محترم جمهوری کمک های خوبی برای تقویت زیرساخت ها، در دو یادمان استان ایلام شد.

فرمانده س امیرالمؤمنین (ع) گفت :با توجه به‌ اینکه موزه متناسب با حماسه های دوران دفاع مقدس و در خور شأن در این استان وجود ندارد باید باغ موزه دفاع مقدس ایلام دوباره بازسازی و احیا گردد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست با اشاره به برگزاری خوب و تأثیرگذار کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید والامقام استان ایلام گفت: برگزاری این حرکت بزرگِ فرهنگی،معنوی در نوع خود ماندگار و تأثیرگذار بود، لذا شکل و نوع برگزاری آن باعث شده تا از فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) دعوت بعمل آید در استان هایی که در یکی دو سال آینده بنا دارند کنگره شهدا را برگزار کنند، این تجارب و الگو در اختیار آنها قرار بگیرد و منتقل شود.

استاندار ایلام نیز در این نشست با اشاره به اهمیت باغ موزه شهدا گفت: ما باید داشته هایی را برای نسل آینده بجا بگذاریم و در قالب همین باغ موزه ها به رشته تحریر دربیاید تا آیندگان به گذشتگان شان ببالند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه در استان ۷ یادمان داریم که هرکدام کارکرد ملی و بغضا فراملی دارند، اضافه کرد: لازم است با وحدت و همدلی و همراهی یک عزمی جدی بخرج بدهیم و این ظرفیت های بالقوه معنوی که هویت ماست و بهترین سند افتخار ما برای نسل آینده است را زنده کنیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار