همزمان با دهه فجر:

احداث ۷۰ منزل مسکونی محرومان در ایلام آغاز شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (س) ایلام گفت: مرحله سوم ساخت مسکن محرومان استان به تعداد ۷۰ واحد در دهه فجر امسال آغاز می شود.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۲۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

سردار شاکرمی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی احداث منازل مسکونی محرومان اظهار داشت: روند احداث ۷۰ واحد مسکن محرومان متعلق به خانواده های نیازمند مناطق محروم استان فراهم شده است.

وی افزود: احداث این منازل مسکونی با قید فوریت و عملیات احداث این تعداد واحد شروع شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته طی ۶ ماه ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام ادامه داد: احداث این منازل با مشارکت کمیته امداد بوده و با همراهی گروه های جهادی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث می شود.

شاکرمی یادآور شد: تاکنون در چندین مرحله با مشارکت سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تعداد ۶۳۱ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان احداث و تحویل خانواده های نیازمند شده است.

در این نشست که به میزبانی فرماندهی سپاه برگزار شد، مدیران کمیته امداد، بنیادمسکن انقلاب اسلامی، آبفا و معاون بانک ملی استان حضور داشتند و در مورد چگونگی ساخت این تعداد ۷۰ واحد مسکونی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار