فرمانده سپاه ناحیه آبدانان خبرداد:

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه طی دهه فجر در آبدانان

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان سرهنگ پاسدار مرادی گفت:بیش از 60 عنوان برنامه طی دهه فجر در آبدانان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج :سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبدانان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان و امروزی یک امر ضروری است که این امر با اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان محقق خواهد شد

وی  با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است،افزود: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: امروز نیز تقویت همبستگی، روحیه انقلابی گری، ایستادگی و استکبارستیزی نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولان باید با الگوگرفتن از آن، در راستای خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشور گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبدانان گفت: در ۴۳ سال گذشته راه عزتمندی که امام راحل نشان داده با صلابت و پر افتخار ادامه داده ایم و با انسجام و وحدت همه توطئه‌های استکبار خنثی و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده اند.

وی با بیان این نکته که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی مردم ایران هستند، افزود: در ایام الله دهه فجر بیش از ۶۰ برنامه با شعار جشن ملی در سطح حوزه های  مقاومت و کانون های اقشاری با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی اجرایی می شود.

سرهنگ مرادی استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره) و رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم ، رزمایش کمک مومنانه، غبار روبی مزار شهدا در ناحیه وحوزه های مقاومت بسیج، خدمت گروه‌های جهادی در مناطق محروم، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری اردوی راهیان نور، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از اجرا کنندگان طرح شهید سلیمانی وحضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و... که با رعایت اصول بهداشتی انجام خواهد شد را از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال نام برد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات