خبرهای داغ:
به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان بن برگزار می شود

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان بن برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۰۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، مسابقات فوتسال بین ادارات شهرستان بن با حضور چهار تیم از مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، بسیج ورزشکاران و بنیاد شهید شهرستان و مسابقات والیبال و فوتسال در رده سنی نونهالان و نوجوانان بین پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان  همزمان با دهه فجر برگزار می گردد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بن در این رابطه گفت: این مسابقات همزمان با ایام الله دهه فجر و ماه بهمن بهمن در سالن 9 دی با همکاری معاونت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بن، بسیج ورزشکاران، حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری علیه السلام بن و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات تقویت شور انقلابی در بین جوانان و نوجوانان شهرستان، معرفی و تبیین انقلاب اسلامی به نسل جدید، آشنایی نوجوانان و جوانان با آرمان های نظام اسلامی و جذب حداکثری نوجوانان به بسیج در راستای تقویت نسلی صالح و سالم برای آینده انقلاب اسلامی می باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: ورزش و سلامت تن یکی از عواملی است که می تواند انسان را به مسیر سلامت روحی سوق دهد و اوقات فراغت انسان را به طور صحیح پر نماید و باعث شود در زمانی که اکثر فعالیت های نوجوانان و جوانان به فضای مجازی محدود شده است، این نسل اندکی از آن فضا فاصله بگیرند و در فضای صمیمی دوستانشان به همفکری درباره انقلاب اسلامی بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار