خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان:

۱۶۶ مُبلغ در طرح هجرت و امین استان سمنان مشارکت دارند

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان گفت: ۱۱۴ مُبلغ در طرح امین و ۵۲ مبلغ در طرح هجرت استان سمنان به فعالیت مشغول هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۹۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: مبلغان طرح امین و هجرت در روستا‌ها و حواشی شهر‌ها فعالیت دارند و با تمام توان خود، به امر مقدس تبلیغ اسلام ناب محمدی مشغول هستند.
وی افزود: مبلغین طرح هجرت و مبلغین طرح محمد امین (ص) با بیش از ده‌ها سال تجربه و متعهد در امر پرورش معنوی دانش آموزان، نوجوانان و بزرگسالان در طی سال‌های اخیر کارنامه درخشانی از خود به همراه داشتند.
حجت الاسلام رستمیان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی و ملی در مساجد و مدارس، اجرای گفتمان دینی و سیاسی و اجتماعی، اقامه نماز جماعت در مدارس و مساجد، پاسخگویی به سوالات و شبهات احکام دینی، برنامه ریزی لازم جهت ارائه مشاوره به دانش آموزان، والدین و اهالی محل در مسائل مختلف، از فعالیت‌های شاخص تبلیغ کنندگان است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: شرکت در اردو‌های علمی، تفریحی و فرهنگی، نظارت و هدایت برنامه‌ها وایده‌های تربیتی و اجرایی در مدارس و کتابخانه، شرکت در جلسات فرهنگی روستا و همچنین شورای معلمان در مدارس، حضور در شورای دانش آموزی، جلسات هیات امنای مساجد و مدارس و جلسات مربوط به امور فرهنگی و تربیتی مدارس وسایر فعالیت‌های حیطه تربیتی و پرورشی، از دیگر فعالیت‌های اجرایی مبلغان استان سمنان است.
وی با بیان اینکه اجرای فعالیت‌های جهادی و عام المنفعه در جهت همکاری و تعامل بیشتر با کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت محرومیت زدایی از فعالیت‌های طلبه و روحانیون استان است بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، این افراد در زمینه غسل و تدفین درگذشتگان و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس، نقش مهمی ایفا کردند و فعالیت آن‌ها بسیار چشمگیر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار