خبرهای داغ:

تجهیز دو نقطه از شهر شاهرود به شبکه فیبر نوری

شاهرود_مدیر مخابرات شهرستان شاهرود، از اتمام پروژه کابل‌کشی فیبرنوری خیابان‌های ۲۲ بهمن و جانباز شهر شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۹۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

تجهیز دو نقطه از شهر شاهرود به شبکه فیبر نوریبه گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی سعدی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب مخابراتی و ارتباطی و توسعه شبکه فیبرنوری و استفاده از مزایای این تکنولوژی، کابل‌کشی فیبرنوری خیابان‌های ۲۲ بهمن و جانباز شهر شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال انجام شد.
مدیر مخابرات شهرستان شاهرود تصریح کرد: با اجرای این طرح، ساکنین این مناطق می‌توانند از تکنولوژی‌های مبتنی بر پهن باند و همچنین تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با کیفیت و سرعت مطلوب بر بستر فیبرنوری بهره‌مند شوند.
مهدی سعدی خاطرنشان شد: خطوط ارتباطی قدیمی مبتنی بر زوج سیم‌های مسی و بی‌سیم (Wireless)، توانایی فراهم کردن پهنای باند خدمات و سرویس‌های مخابراتی جدید را نداشته و در مقابل، فناوری فیبرنوری، با پهنای باند بالا و متقارن فرصتی استثنایی برای ارائه خدمات و کاربرد‌های جدید ایجاد کرده است.
مدیر مخابرات شهرستان شاهرود یادآور شد: ساکنین محترم خیابان‌های مذکور که متقاضی سرویس FTTH (فیبرنوری در منزل) می‌باشند، می‌توانند به دفاتر فروش اینترنت مخابرات و دفاتر پیشخوان شاهرود مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۰۲۰ داخلی ۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار