خبرهای داغ:
سردار احمدی:

آمریکا امروز زیر مشت های قدرتمند امام وشهدا حیثیت بین المللی خود را از دست داده است

فرمانده اسبق سپاه خراسان جنوبی وسپاه استان قم با اشاره به فراخوان ولی امر مسلمین برای تحقق «جهاد تبیین» لزوم توجه به این مهم را یادآور شد وتاکید کرد: قیام به موقع مردم ودفاع از ولایت رمز موفقیت است.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۸۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

آمریکا امروز زیر مشت های قدرتمند امام وشهدا حیثیت بین المللی خود را از دست داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان در مراسم گرامیداشت یاد و نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان ارشد سپاه وپیشکسوت دفاع مقدس در سخنانی با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، به تبیین مکتب سلیمانی پرداخت و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، در تشییع جنازه سردار دلها 25میلیون ایرانی با آرمان‌های اوپیمان بستند تا راه شهدا ویاد او را زنده نگهدارند.

وی افزود: هر مسئولی مثل شهید سلیمانی به مردم وانقلاب خدمت کند مانند او تجلیل وتکریم خواهد شد.

وی با تشریح ابعاد صلابت واقتدار ایران اسلامی، حمله موشک های ایرانی به عین الاسد پایگاه نظامی آمریکا در عراق را بخشی از انتقام سخت اقدام تروریستی آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار دلها دانست و گفت: آمریکا امروز زیر مشت های قدرتمند امام وشهدا حیثیت بین المللی خود را از دست داده است.

سردار احمدی گفت: ضربه ای که برخی جریان های سیاسی ومدیریت های بی عرضه طی سال های اخیر بر کشور واعتماد مردم زده اند به مراتب از جنگ 40ساله بیشتر است.

وی با استناد به سخنان 14سال قبل حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای استان کرمان، گفت : برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. به گفته وی، قهرمان حقیقی کسی است که برای دفاع از حقانیت ولایت وامامت درمقابل جریان های غاصب بایستد وهزینه کند.

فرمانده اسبق سپاه انصارالرضا استان خراسان جنوبی وسپاه استان قم در این یادواره با اشاره به فراخوان ولی امر مسلمین برای تحقق «جهاد تبیین» لزوم توجه به این مهم را یادآور شد وتاکید کرد:قیام به موقع مردم ودفاع از ولایت رمز موفقیت است.

در این مراسم که امام جمعه، شهردار واقشار مردم شهر آیسک حضور داشتند،پس از تلاوت قرآن توسط استاد حاج حسن دهقان و روایتگری حاج سید علیرضا مهرداد، حال وهوای مجلس به استقبال مهمان ویژه هدایت وحسینیه شهدای آیسک به حضور شهید گمنام 19ساله از دوران دفاع مقدس جبهه معطر شد.

همچنین در ادامه این مراسم، دانش آموزان دبستان شهید اسماعیلی به مدیریت حاج حسین کبیری نیا ومربیگری حاج رضا عربی، به اجرای سرود همگانی به یاد سردار شهید سلیمانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار