خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

مراسم یادبود سردار "غلامعلی ابوحمزه" در گرمسار برگزار شد+تصاویر

مراسم یادبود و سالگرد فوت سردار غلامعلی ابوحمزه در آرامگاه ابدی ایشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۶۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، مراسم یادبود و سالگرد فوت سردار غلامعلی ابوحمزه در آرامگاه ابدی ایشان واقع در امامزاده اسماعیل شهرستان گرمسار با حضور حجت و اسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی امام جمعه این شهرستان، سرهنگ پاسدار ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، مجتبی بوربور فرماندار گرمسار، اعضای شورای شهر و دیگر نهاد‌های دولتی و نظامی این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اسلام و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سردار ابوحمزه به معنای واقعی دل کنده از دنیا و سرباز ولایت بود و هرگز به دنیا و مسائل آن وابستگی نداشت.
وی افزود: سردار ابوحمزه تجملات و تشریفاتی از دنیا برای خود فراهم نکرده بود و آزاده و سبک بال بود به دیار باقی شتافت.
گفتنی است؛ سردار ابوحمزه اهل گرمسار است و پس از درگذشت به دلیل بیماری سرطان در امامزاده اسماعیل (ع) این شهر به خاک سپرده شد.
سردار غلامعلی ابوحمزه بیست و هشتم تیرماه ۹۶ به عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان منصوب و پیش از این فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی و فرماندهی بسیج استان کرمان را نیز بر عهده داشت. او از سال ۹۸ مشاور سازمان بسیج بود تا در نهایتاً بیماری توان کار را از ایشان گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار