پس از گذشت چهار سال:

آیین تعویض سنگ مزار شهید گمنامی که نامدار شد

کد خبر: ۹۴۰۰۵۷۱
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
آیین تعویض سنگ مزار شهید گمنامی که نامدار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شهید علی غفوری باغکی بعد از گذشت 33 سال از شهادت بی نام و نشان هویتش از طریق آزمایش دی.ان.ای مشخص شد تا خانواده ای پس از ۳۳ سال چشم انتظاری، بوی پیراهن یوسف خود را از کیلومترها راه دور استشمام کنند.

خانواده غفوری باغکی، پس از سالها چشم انتظاری، خبر پیدا شدن فرزند شهید خود را در حالی دریافت کردند که یوسف آنها کیلومترها دورتر از زادگاهش در شهرستان درگز آرمیده است و خانواده چشم انتظارش پس از ۳۳ سال دوری و انتظار، باید بوی پیراهن یوسف خود را در پارک شادی شهر لطف آباد استشمام کنند.

شهید علی غفوری باغکی فرزند سمندر متولد 03/01/1345 در شهرستان تایباد دیده به جهان گشود و سالها بعد به عنوان سرباز از طریق تیپ 21 تبریز به جبهه ها اعزام شد.

این شهید بزرگوار در  تاریخ 21/04/1367 در منطقه عملیاتی شرهانی به فیض شهادت نایل شد و پیکر این شهید به عنوان یکی از دو شهید گمنام تفحص شده در تاریخ 3 اسفند سال ۹6 در پارک شادی شهر لطف آباد به خاک سپرده شد.

خاطر نشان می شود مراسم تعویض سنگ مزار شهید و دیدار خانواده شهید با مزار فرزندشان فردا ( 28/09/1400) ساعت 10 صبح در شهر لطف آباد برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار