خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان بسیجی شهرستان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_به همت بسیج کارگری الغدیر شاهرود و در گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان بسیجی به میزبانی شرکت طب پلاستیک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۷۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بزرگداشت هفته بسیج به همت حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود به میزبانی سالن جلسات شرکت طب پلاستیک در شهرک صنعتی برگزار شد.
در این نشست که امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت‌ها و کارخانجات و مدیران بسیجی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی با بیان اینکه، یکی از نهاد‌هایی که امام راحل پایه‌گذاری کرد و ماندگار شد، بسیج مستضعفین است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس و داوران بعد از جنگ و الان هم در مناطق مختلف و میادین مختلف، یک ابتکار عمل در دست دارد.
او افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی در نانو، هسته‌ای و موشکی، محرومیت زدایی و کرونا حضور دارد و امام راحل که نه تجربه حکومت داری داشته و نه درس سیاست و مدیریت خوانده بود، این نهاد را پایه گذاری کرد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود، با بیان اینکه بسیجیانی که خدایی هستند، ایثار اخلاص، مقاومت و... دارند، گفت: در اوایل جنگ هشت ساله، در سختی زیادی به سر می‌بردیم و بسیجیان ما در نهایت سختی و کمبود‌ها و کاستی ها، صبر و مقاومت کردند و بدون اینکه کمترین اعتراضی در جبهه جنگیدند.
امینی تاکید کرد: این بسیجیان سه ویژگی مهم داشتند که سست نمی‌شوند و شبهات را در حوزه دین، آن‌ها را ضعیف نمی‌کند و اخلاص در عمل دارند و این‌ها باید در جامعه ترویج شود.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر اینکه امروز جهاد خدمت به مردم و جهاد اقتصادی اولویت کشور است از زحمات کارگران و کارفرمایانی که در جبهه جنگ اقتصادی تلاش و فعالیت دارند تقدیر کرد.
در این مراسم عبدالحسین محمدی فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از اقدامات این حوزه بسیج پرداخت و در پایان از کارگران و کارفرمایان بسیجی نمونه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار