خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

دیدار فرماندار شهرستان شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان+ تصاویر

شاهرود_در گرامیداشت هفته بسیج، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و هیأت همراه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۹۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج، در این دیدار که اعضای شورای تامین شهرستان و شهردار شاهرود نیز حضور داشتند، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل که بنیانگذار این شجره طیبه هستند، با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون جانفشانی ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم است که بیشتر آن‌ها بسیجی بودند، گفت: امروز هم بسیج در تامین امنیت اجتماعی با اجرای گشت‌های رضویون در محلات نقش خود را ایفا می‌کند.
ابوطالب جلالی با اشاره به شیوع کرونا و حضور بسیجیان در کنار کادر درمان در مقابله با کرونا، گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی و حضور بسیجیان در کنار کادر درمان ما شاهد اثرات مثبت در کاهش این ویروس در جامعه هستیم.
او با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد بسیج، بر ارتقا شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی جامعه با حضور و کمک بسیج و بسیجیان تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز با تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج و دعوت از فرماندار و مسئولین برای حضور در این برنامه‌ها پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار