رسوایی آمریکا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج عمار گفت : دزدی نفتکش حامل نفت صادراتی ایران توسط آمریکا باعث رسوایی بیشتر این کشور شد
کد خبر: ۹۳۸۸۷۵۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام احمدی در جمع پایوران و بسیجیان ناحیه عمار ضمن اشاره به حادثه سیزده آبان به تشریح سرقت نفتکش ایرانی توسط آمریکا پرداخت . 

 

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد : اقدام مقتدرانه سپاه در آستانه روز سیزده آبان عنایت الهی بود تا بار دیگر به مردم ثابت شود که این کشور دست از دشمنی خود برنداشته و نخواهد داشت .

 

وی با بیان اینکه ایستادگی مردان با اقتدار و با ایمان در مقابل کشوری با تمام امکانات نظامی مثال زدنی ایست ، افزود : ما باید خود را به سلاح های روز مجهز کنیم اما اتکای ما به این تجهیزات نیست . اتکای ما به خداوند مهربانی است که فرموده اگر ایمان داشته باشید ، نصرت الهی شامل حالتان میشود و چه بسیار عده قلیلی بر عده کثیری غلبه می کنند .

 

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج عمار بیان کرد : ایمان ما باعث انگیزه و سپس پیروزی ما میشود.

 

حجت الاسلام احمدی ضمن اشاره به حادثه سیزده آبان تاکید کرد : دشمنی امریکا از سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و این کشور دست از دشمنی با ایران بر نخواهد داشت .

 

وی در ادامه به همزمانی این اتفاق در آستانه سیزده آبان اشاره کرد 

 

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: سیزده ابان یادآور سه حادثه تاریخی تبعید امام خمینی به ترکیه و به رگبار بستن دانشجویان خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار