خبرهای داغ:

اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توسط بازرسان وزارت بهداشت

شاهرود_رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: مرحله دوم ارزیابی بیرونی اعتباربخشی برنامه پزشکی عمومی دانشکده پزشکی این دانشگاه و بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) وابسته به این دانشگاه انجام شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۷۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر بهروز یحیایی افزود: این فرایند توسط اعضای تیم ارزیابی بیرونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور بررسی استاندارد‌های ملی دوره پزشکی عمومی به دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
او اظهار کرد: در این بازدید ۲ روزه ضمن برگزاری مراسم افتتاحیه در محل دانشکده علوم پزشکی، اعضای تیم بازرسی با مسئولین کمیته‌ها به بررسی مستندات پرداختند.
یحیایی با اشاره به اینکه روز اول بعد از افتتاحیه و بررسی حیطه‌های مختلف اعتباربخشی جلسه جداگانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی برگزار شد بیان کرد: در روز دوم نیز بازرسان با بازدید از عرصه‌های بالینی بیمارستان و تمامی آزمایشگاه‌های دانشکده و درنهایت مراسم اختتامیه به بررسی نکات مورد بازدید پرداختند.
او گفت: در ادامه روند اعتباربخشی برنامه دوره پزشکی عمومی در دانشکده علوم پزشکی، دیدار با اعضای هیات علمی علوم پزشکی و دانشجویان در جلسات جداگانه برگزارشد و ارزیابان از دیدگاه‌های اساتید و دانشجویان مطلع شدند و بدین ترتیب طبق اهداف مشخص در جلسات مذکور به مشورت و رایزنی جهت ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشکده پرداخته شد.
همه‌ساله تعدادی از بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای برنامه‌های خود از مجموعه دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دیدن می‌کنند تا این مجموعه‌ها را اعتباربخشی کرده و مورد ارزیابی‌های متعدد قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار