خبرهای داغ:

۱۳ آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است

شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

۱۳ آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در پیامی روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تُطِعِ الْکافِرینَ وَ الْمُنافِقینَ وَ دَعْ أَذاهُمْ وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلا
یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است. یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
"تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۴۲"، "کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷" و "تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸" نشان می‌دهد بازیگر اصلی و منشأ هر سه حادثه آمریکا و دشمنی کاخ سفید با ملت ایران بوده است. در کنار همه مناسبت‌های این روز، کشتار ناجوانمردانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و نامیدن این روز به نام روز دانش آموز در تقویم رسمی کشور اهمیت ۱۳ آبان را به ویژه برای دانش آموزان دوچندان نموده است.
امروز با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.
امروز شاهدیم که در آستانه ۱۳ آبان دوبار رژیم ترویستی آمریکا در مقابل فرزندان این ملت در دریای عمان به زانو درآمد و اضمحلال رژیم پوشالی آمریکا بیشتر برای همگان نمایان شد.
اینجانب به نمایندگی از همه آحاد بسیجیان و پاسداران ضمن گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه تاکید می‌کنیم این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار