خبرهای داغ:

رعایت پدافندغیرعامل در واحدهای تولیدی و صنعتی ضروری است

فرمانده قرارگاه تولید سپاه سمنان بر رعایت و اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در کارخانجات و اماکن حساس و پرخطر و واحدهای صنعتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۸۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

سرگرد پاسدار سید حسین موسوی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برنامه های متعددی درنظر گرفته شده است که از جمله آنها اقدامی است که به همین منظور از سوی پایگاه بسیج کارگری امام جعفر صادق (ع) شرکت نساجی کویر سمنان انجام شده است.

وی از جمله اقدامات این پایگاه بسیج را تقدیر و تشکر از آتشنشانان شرکت نساجی کویر سمنان، برگزاری کلاس های توجیهی آتش نشانی و مانور، آشنایی با خاموش کننده ها شامل جعبه های فایرباکس و کپسول های خاموش کننده، اجرای مانور خاموش کردن آتش و آبرسانی عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: کارخانه نساجی کویر واقع در شهرک صنعتی سمنان با نزدیک به یک هزار نفر نیرو به تولید نخ و بافت پارچه و رنگ رزی آن مشغول است.

موسوی اظهار داشت: کارخانجات و واحدهای صنعتی از جمله محیط ها و مکان های هستند که نیاز به رعایت موارد پدافند غیر عامل دارند به ویژه واحدهایی که بامواد اولیه یا  تولیدات خطرناک سر کار دارند یا دارای تمرکز نیروی بالایی هستند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در دفع تهدیدات دشمنان گفت: مردم، پشتوانه اصلی پدافند غیرعامل هستند، حضور و‌ مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف یک مبحث پدافند غیرعامل است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار