خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

برگزاری مسابقه ای با عنوان پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب

تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه ای مشارکتی با همکاری این شورا، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استان با عنوان پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب بمناسبت یوم الله 13 آبان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۷۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر نوآموزان و دانش آموزان عزیز مقطع ابتدایی با آرمانها و اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و اساس استکبارستیزی و نفی ظلم و ستم مسابقه ای در رشته های نقاشی، کاریکاتور، کاریکلماتور، انشاء، دل نوشته، بازگویی شعر و دکلمه بصورت فیلم سلفی و دیگر آثار خلاق در بین دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی استان آذربایجان شرقی برگزار می شد.
وی با اشاره به مضامین مفهومی این مسابقه افزود: افتخار به هویت دینی و ملی، نفی سلطه استکباری، دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی، ما می توانیم از مضامین مورد انتظار این مسابقه می باشد.
حجت االسلام اسکندری از تمام خانواده ها و دانش آموزان عزیز ابتدایی استان دعوت کرد تا با بکارگیری خلاقیت و نوآوری به تولید آثار در قالب های این فراخوان پرداخته و در مهلت تعیین شده یعنی 10 تا پایان آبان ماه سالجاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری آثار و داوری، از برگزیدگان به نحو شایسته ای تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار