خبرهای داغ:

تاکید نیروی انتظامی بر حفظ امنیت جنگل جهانی ابر شاهرود

شاهرود_ بر حفظ امنیت گردشگران جنگل جهانی ابر در دیدار رئیس، کارکنان و نیرو‌های یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود با فرمانده انتظامی بخش بسطام تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۲۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، فرمانده انتظامی بخش بسطام ضمن قدردانی از توجه اداره میراث فرهنگی به بخش بسطام بر حفظ امنیت گردشگران جنگل ابر تاکید کرد.
حمیدرضا شاه محمدی گفت: با توجه به قرار گرفتن جنگل هیرکانی ابر در نزدیکی روستای هدف گردشگری ابر و حضور انبوه گردشگران در این روستا و جنگل، همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در زمینه حفظ امنیت گردشگران و حفظ منطقه ضروری است.
حمیدرضا حسنی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود نیز در این دیدار از همکاری ویژه نیروی انتظامی با یگان حفاظت میراث فرهنگی در زمینه حفاظت از محوطه‌ها و ابنیه تاریخی قدردانی کرد.
دیدار دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای گرمن
دهیار روستای گرمن در این دیدار ضمن تشکر از توجه میراث فرهنگی به روستای گرمن، گفت: با توجه به قرار گرفتن این روستا در نزدیکی روستای هدف گردشگری قلعه نو خرقان، زمینه رشد گردشگری روستای گرمن فراهم است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود نیز گفت: روستای گرمن مستعد رشد گردشگری است و با توجه به موقعیت روستا، با مشارکت دهیاری در زمینه تسریع صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم گردی و رشد گردشگری روستا اقدام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار