خبرهای داغ:

جلسه هم اندیشی کارگروه علمی در حوزه کوثر دامغان برگزار شد

دامغان_ جلسه هم اندیشی کارگروه علمی با حضور معاون علمی سپاه ناحیه دامغان و مسئولین علمی پایگاه های مربوطه در حوزه کوثر دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۴۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه توجیهی و هم‌ اندیشی کارگروه علمی با حضور سید علی اکبر سیدجوادی معاون علمی سپاه ناحیه دامغان، مرضیه سفیدیان مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان و مسئولین علمی پایگاه های مربوطه در محل حوزه کوثر این شهرستان برگزار شد.

سید علی اکبر سیدجوادی معاون علمی سپاه ناحیه دامغان در این جلسه اهمیت و جایگاه علم را در بیانیه گام دوم یادآور شد و گفت: همه پایگاه ها باید نخبگان و افراد مستعد حوزه استحفاظی خود را شناسایی و بانک اطلاعات نخبگان در پایگاه ها و حوزه ها تشکیل شود.

او گفت: با تشکیل هسته های علمی و بانک اطلاعات نخبگان می توان در امر برنامه ریزی و حل مشکلات مسائل در جهت پیشرفت محله مورد نظر موفقتر عمل کرد.

معاون علمی سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: «مسأله یابی»، «تجربه و ثبت دانش»، «اندیشه ورزی»، «کار پژوهشی» و «حمایت» پنج مأموریت قرارگاه علمی می باشد.

او در باب جشنواره «فردای روشن» گفت: این جشنواره مربوط به ثبت تجربیات موفق می باشد و شامل حوزه های متفاوت کشاورزی، دامداری، آشپزی، اجتماعی، فرهنگی و....می باشد.

سید جوادی گفت:اختتامیه شهرستانی این جشنواره در هفته بسیج و اختتامیه استانی در دهه فجر می باشد.

معاون علمی سپاه ناحیه دامغان مسئولین علمی پایگاه ها و حوزه را به ثبت تجربیات موفق صاحبان تجربه تشویق کرد و افزود: تجربیات خوب و موفق در قالب یک کتاب به چاپ می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار