خبرهای داغ:

توجه مردم و مسئولان به وقف و موقوفات

شاهرود_امام جمعه شاهرود و معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در دیدار با ریاست اداره اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه وقف بر توجه مردم و مسئولان به موضوع وقف و اوقاف تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۸۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج، در این دیدار که با حضور تعدادی از روحانیون و مسئولین انجام شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود بر اهمیت وقف و توجه مردم و مسئولان به این امر تاکید و از مستأجران وقف نیز خواست به وظایف خود در قبال اوقاف توجه کنند.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود نیز با اشاره به اهمیت پرداخت مطالبات معوق مستأجران موقوفات و توجه به این امر و تعهد نسبت به موقوفات، به تشکیل اداره اقتصاد در اوقاف تاکید کرد و گفت: با توجه به وقف‌های گسترده و عرصه‌های مختلف این وقف‌ها باید استفاده درست از موقوفات و تولید ثروت و اشتغال زایی و خدمت به جامعه بهره برد و تشکیل اداره اقتصادی در اوقاف در هماهنگی این امور و اجرا نیاز است.
ابوطالب جلالی با درخواست از مردم برای توجه به وقف و کمک در این راستا، گفت: باید وقف یک فرهنگ عمومی شود و مردم در این مسیر از مال و ثروت خود هزینه کنند و در عرصه‌های مختلف کمک رسان به جامعه و یک صدقه جاریه برای خود قرار دهند و باید از گذشتگان خود درس بگیریم.
در این دیدار حجت السلام حاجی حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یا خیرمقدم به ارائه گزارشی از اقدامات این اداره پرداخت و خواستار توجه بیشتر به وقف و ترویج این فرهنگ‌حسنه در جامعه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار