خبرهای داغ:

تولید قطعات بزرگ شرکت سیمان به همت جهادگران دفاع مقدس

شاهرود_رئیس هیات مدیره کارخانه سیمان گفت: یکی از افتخارات بچه‌های دفاع مقدس این است که امروز ساخت و تولید بسیاری از قطعات سنگین کارخانه‌ها را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۶۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت حوزه بسیج کارگری و کارخانجات الغدیر سپاه شاهرود از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شرکت سیمان شاهرود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس تقدیر شد.
در این دیدار که امام جمعه شاهرود و جانشین و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئول حوزه بسیج کارگری و کارخانجات الغدیر و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان حضور داشتند، رئیس هیات مدیره کارخانه سیمان محمدرضا بازوی ضمن تقدیر و گرامیداشت هفته دفاع گفت: یکی از افتخارات بچه‌های دفاع مقدس امروز ساخت و تولید بسیاری از قطعات سنگین کارخانه است.
او افزود: به عنوان مثال غلطک‌های ۳۰ تنی سیمان که تاکنون از آلمان با ۸ میلیارد تومان صرف هزینه وارد می‌شد امروز این توانایی در ما ایجاد شده که با دست‌های خودمان توسط صنعت گران اصفهانی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه تولید و کار می‌کند.
در این دیدار از بخش‌های مختلف این شرکت نیز بازدید و از تلاش‌های شبانه روزی رزمندگان جبهه اقتصاد و تولید کشور تقدیر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار