خبرهای داغ:

برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها و بزرگداشت شهدا فاجعه منا در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_به مناسبت هفته دفاع مقدس، آیین مهمانی لاله‌ها و بزرگداشت شهدای فاجعه منا شهرستان شاهرود در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۵۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین میهمانی لاله‌ها و بزرگداشت شهدای فاجعه منا شهرستان شاهرود در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
در این مراسم که امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژهشهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند، یاد و نام امام راحل و شهدا گرامی داشته شد.
در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و همکاری قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نزاجا شاهرود برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود به ایراد سخنن در باب شهید و شهادت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و محسن مریدیان جانباز مدافع حرم به مرثیه سرایی پرداخت.
اجرای موزیک توسط رزم نوازان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور و گلباران و عطرافشانی قبور شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار