خبرهای داغ:

آیین زنگ جوانه‌ها در دبیرستان شهید وکیلیان شاهرود+تصاویر

شاهرود_آیین زنگ جوانه‌ها در دبیرستان شهید وکیلیان شاهرود با حضور مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۳۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج، با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش متوسطه، جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش آیین جشن جوانه‌ها در دبیرستان شهید وکیلیان برگزار شد.
سیدمحمد موسوی در این آیین فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت را به جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک گفت و در سخنی با دانش آموزان، مهمترین مولفه موثر در رشد یا سقوط هر فرد را همنشین وی برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، فضای مجازی و ارتباطات الکترونیکی، جایگزین همنشینی با دوستان و آشنایان شده است، پس باید در انتخاب این همنشینان جدید، دقیق و سنجیده عمل کنیم تا به ورطه سقوط کشیده نشویم.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، زمان آغاز آموزش‌های حضوری را برای مدارس کم جمعیت از سوم مهرماه اعلام کرد و گفت:در مدارس پرجمعیت، مهر را با آموزش‌های مجازی پیش خواهیم رفت و با توجه به شرایط و اقتضائات هر مدرسه، در خصوص زمان و نحوه شروع آموزش‌های حضوری از آبان ماه تصمیم گیری خواهد شد.
موسوی از دانش آموزان و اولیا خواست، برای فراهم نمودن شرایط بازگشایی مطلوب و ایمن مدارس، دوشادوش عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه حرکت کنند و زمینه بازگشت تدریجی به آموزش‌های حضوری را فراهم سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار