خبرهای داغ:

پیشرفت و امنیت به برکت دفاع مقدس/رزمندگان عاشق شهادت بودند

شاهرود_ فرمانده سابق گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود گفت: امروز اگر پیشرفت و امنیت است به برکت خون شهدا و دلاوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
پیشرفت و امنیت به برکت دفاع مقدس/رزمندگان عاشق شهادت بودندبه گزارش خبرنگار بسیج، عبدالرحیم ابراهیمیان در مراسم غبارروبی گلزار شهدا شاهرود در جمع مسئولین و بسیجیان با بیان اینکه همه نیرو‌های مسلح زحمت کشیده و پای کار آمدند و بسیج مردمی هم در کنار نیرو‌ها در دفاع مقدس حضور فعال داشتند.
او با اشاره به شهید احمد رضایی و شیخ محمد تهرانی که ورزشکار باستانی کار و کشتی گیر بودند، افزود: شهید احمد رضایی کشتی گیر و قلدر بود و در یک بازدید از جبهه متحول شد و از ما سبقت گرفت و در جبهه حاضر و تواضع و فروتنی او بی نظیر بود.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهید احمد رضایی گفت: یک روز خواستیم از شاهرود به اهواز برویم و در میدان جمهوری شاهرود برای گرفتن اتوبوس ایستاده بودیم که پدر احمد آمد که نرو جبهه مادرت مریض است و رضایت ندارم بروی، اما به پدرش گفت، به فرموده امام راحل رفتن به جبهه نیاز به رضایت والدین نیست و من را یا شکلات پیچ می‌کنند و بر می‌گردانند یا پیروز می‌شویم و شناسنامه اش را درآورد پاره کرد و ریخت داخل جوی ریخت گفت: تا الان فکر می‌کردی پسر داری الان فکر کن نداری!
فرمانده سابق گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود گفت: در جبهه نیز ۳۰ روز داخل خط می‌ماند تا روز سی و یکم به بعد نمازش و روزه اش را درست بگیرد آن هم با امکانات بسیار کم و با نان خشک و کنسرو افطار و سحر می‌خورد و شب‌ها هم کانال کنی می‌کرد و می‌گفت: من گناه زیاد کردم و باید گوشت‌های بدنم آب شود.
او ادامه داد: بعد از عملیات طریق القدس و پاتک سنگین عراق در تنگه چزابه که بچه‌های شاهرود در تیپ اصفهان بودند و در آنجا حتی از فرمانده گردان سیلی خورد، اما عکس العملی نشان نداد و تبعیت کرد.
ابراهیمیان اضافه کرد: در عملیات والفجر سه شهید احمد سه گلوله گرینف به ران پایش خورد و عقب نیامد و با چفیه بست و به عملیات ادامه داد.
او گفت: امروز اگر پیشرفت و امنیت است به برکت خون شهدا و دلاوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون شهدا هستیم و در هر جایگاهی که هستیم به نحوه احسنت خدمت به مردم کنیم که شهدا جلوی ما را می‌گردند که چه کردیم؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار