خبرهای داغ:

دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به همت بسیج پیشکسوتان شهرستان سرخه حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان، سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه و جمعی دیگر از همراهان با حضور در روستا لاسجرد در سرخه با حبیب الله شرفیه، علی محمد شهادت و مصیب سرخانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر در جمع رزمندگان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها اظهار کرد: دفاع مقدس دفاعی جانانه از خاک این مرزو بوم بود، دفاع مقدس دفاع شجاعانه مردم ملت ایران بود، که لحظه‌ای دست از مبارزه برنداشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

او افزود: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

امام جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه وحدت ملت ایران با محوریت ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث شد از ابتدای انقلاب تا به امروز جمهوری اسلامی در دنیا و در منطقه سربلند و استوار باشد، گفت: ‌ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزش‌های انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

گفتنی است در خاتمه قاب عکس شهید سلیمانی به این رزمندگان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار