خبرهای داغ:

تاکید نماینده شاهرود و میامی بر ایجاد اشتغال پایدار در شرق استان

شاهرود_نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر سرمایه گذاری شرکت سهامی سیمان سیتا در شرق استان سمنان و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۷۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
تاکید نماینده شاهرود و میامی بر ایجاد اشتغال پایدار در شرق استانبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست مشترک نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و سیدحامد عسگری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، باحضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود، مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود و معاونین این هلدینگ بزرگ در محل دفتر نماینده برگزار شد.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر این هولدینگ که ۵۲ درصد از سهام شرکت سیمان شاهرود را در اختیار دارد، گفت: متأسفانه در دهه‌های گذشته عدم رشد متوازن حوزه صنعت در شهرستان‌های شاهرود و میامی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان، بیکاری ۳۰ درصدی را برای این دو شهرستان به ارمغان آورده و رفع این معضل نیازمند همکاری مجموعه‌های مختلف دولت و بخش خصوصی است.
او افزود: انتظار داریم باتوجه به ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری شرکت سیمان تأمین شاهد نقش مؤثرتر و سرمایه‌گذاری بیشتر این شرکت در حوزه انتخابیه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار