خبرهای داغ:

دادستان شاهرود از مردم خواست تخلفات را گزارش کنند!

شاهرود_ دادستان شاهرود گفت: رعایت حقوق شهروندی وحقوق عامه از مواردی است که دادستانی خود را مکلف به پیگیری آن می‌داند و هر گونه گزارشی در این خصوص تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۳۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای پیگیری‌های حقوق عامه و شهروندی در راستای نظارت‌های میدانی بر قیمت‌های کالا‌های اساسی و همچنین بررسی مشکلات کارخانه‌های تولیدی در عرضه کالا‌ها دادستان شاهرود به همراه مدیران اداره صمت و رئیس تعزیرات حکومتی از تعدادی از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود بازدید و بازرسی کردند.
همچنین مسئولین با توجه به گزارشاتی در خصوص عدم تطابق قیمت کالا‌ها با فاکتور در فروشگاه‌های زنجیره ای، از یک فروشگاه زنجیره‌ای بازدید و بازرسی بعمل آوردند و در ادامه از یک واحد نانوایی بازرسی شد که در وزن، استفاده از کنجد غیر بهداشتی و گرانفروشی تخلف محرز و پرونده تشکیل گردید.
حجت‌الاسلام رضی پارسامنش دادستان شاهرود در این بازدید ضمن تذکر به مسئولین اداره صمت و تعزیرات در خصوص بازرسی‌های میدانی و نظارت بر این موضوع، وضع موجود را غیر مطلوب ارزیابی و ابراز کرد: واحد‌های صنفی مکلفند حقوق مصرف کننده را رعایت نموده و بازرسین باید به صورت موردی و مستمر واحد‌های صنفی را بازرسی و نظارت نموده و ضمن آموزش تذکرات لازم را داده و در صورت تکرار با متخلف برخورد نمایند.
او تاکید کرد: شهروندان بعنوان، ولی نعمتان چنانچه کوتاهی در این زمینه مشاهده نمودند موضوع را منعکس تا پیگیری بعمل آید.
پارسامنش افزود: رعایت حقوق شهروندی وحقوق عامه از مواردی است که دادستانی خود را مکلف به پیگیری آن می‌داند و هر گونه گزارشی در این خصوص تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
دادستان شاهرود از مردم خواست تخلفات را گزارش کنند!
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار