بردسکن:

تست استعدادیابی تیم ملی نوجوانان در بردسکن

تست استعداد یابی تیم ملی نوجوانان منطقه 3 با شرکت 5 شهرستان خراسان رضوی به میزبانی بردسکن برگزار گردید
کد خبر: ۹۳۶۹۳۹۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ دبیر هیات فوتبال بردسکن گفت: تست استعداد یابی تیم ملی نوجوانان منطقه 3 با شرکت 5 شهرستان خراسان رضوی به میزبانی بردسکن برگزار گردید.

رضا غلامی زارع درحاشیه برگزاری این تست استعدادیابی افزود: دراین تست استعدادیابی 60 فوتبالیست از شهرهای بجستان، کاشمر، خلیل آباد، کوهسرخ و بردسکن شرکت داشتند که بنا بر نظر استعداد یاب تیم ملی استاد رضا صاحبی نفرات برتر انتخاب می شوند. وی از همکاری و تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مسابقات فوتبال و دیگر برنامه های ورزشی تقدیر کرد.

استاد رضا صاحبی آقای گل لیگ کشور و استعداد یاب تیم ملی گفت: خوشبختانه شهرستان بردسکن در حوزه ورزش به ویژه فوتبال از استعدادهای خوبی برخوردار است که ضرورت دارد بردسکن یک تیم در لیگ کشور داشته باشد.

وی ضمن تشکر از میزبانی بسیار خوب شهرستان بردسکن گفت: تست استعدادیابی تیم ملی نوجوانان ایران در 7 منطقه خراسان رضوی برگزار که نتایج آن از طریق هیات فوتبال استان اعلام می شود.

مجتبی شاکری فرماندار بردسکن درحاشیه این برنامه گفت: هیات فوتبال بردسکن یکی از هیات های فعال و پرکار در شهرستان بردسکن است و چراغ فوتبال بردسکن در طول سال روشن است.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه اولویت امروز ما داشتن یک جامعه پویا و با نشاط است، اظهار کرد: جامعه سالم در گرو مردم سالم است که خوشبختانه در حوزه ورزش خوش درخشیده است.

شاکری، بردسکن را دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه ورزش خواند و تاکید کرد: در این شهرستان جوانان، نوجوانان و بانوان ورزشکاری وجود دارد که با عشق و علاقه در جهت توسعه، ورزش و سلامت فعالیت های چشمگیری دارند و بعضا دارای مقام های استانی و حتی کشوری هستند.

وی افزود: ورزش تضمین کننده سلامت جسم و روح است که می تواند در سلامت یک جامعه نقش کلیدی ایفا کند .

وی با اشاره به رای اعتماد سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست در  اولین سفر استانی به خراسان رضوی از وی به شهرستان بردسکن دعوت به عمل آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار