خبرهای داغ:

نقش مهم بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش عمومی

شاهرود_ دادستان شاهرود تاکید کرد: برنامه‌های سازمان بهزیستی در حل مشکلات روحی و روانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش عمومی نقش بسزائی داشته است.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۹۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
نقش مهم بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش عمومیبه گزارش خبرگزاری بسیج، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به اتفاق جمعی از کارشناسان این اداره با دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در دیدار با دادستان این شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب دادستان جدید گزارشی از اهم فعالیت‌های بهزیستی شاهرود ارائه کردند.
مسعود جهانسیر ضمن تشکر از تعامل مناسب مجموعه دادستانی با همکاران اداره بهزیستی بر ضرورت ارتقا سطح کمی و کیفی تعاملات فی مابین تاکید کرده و اظهار کرد: همکاری و ارتباط تنگاتنگ این دو دستگاه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی موجود از قبیل: همسرآزاری، طلاق، کودک آزاری، اعتیاد و ... بسیار موثر خواهد بود.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود افزود: بهزیستی شهرستان در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری خدمات تخصصی و عمومی را به جامعه هدف ارایه می‌دهد که در همین راستا ۳ مرکز شبانه روزی توانبخشی وظیفه نگهداری از سالمندان، بیماران اعصاب و روان و معلولان ذهنی را بر عهده دارند.
او ادامه داد: ۴ مرکز شبه خانواده با ظرفیت ۱۰۰ نفر نیز خدمات نگهداری و آموزشی را به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ارائه می‌دهند.
این مقام مسئول گفت: در حوزه پیشگیری با انجام طرح‌های غربالگری شنوایی، بینایی و انجام مشاوره‌های ژنتیک سعی می‌شود از کمیت و کیفیت معلولیت‌ها در جامعه کاسته شود.
او در ادامه خواستار مساعدت دستگاه قضا در خصوص صدور احکام پذیرش افراد در مراکز سالمندان، بیماران روانی و کمپ‌های ترک اعتیاد شد.
حجت الاسلام رضی پارسا منش در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بهزیستی بر ادامه روند تعامل بین بخشی تاکید کرده و کار در بهزیستی را بسیار ارزشمند دانسته و افزود:کمک به حل مشکلات نیازمندان، معلولین، سالمندان و ایتام عبادت است و از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است چرا که اینگونه خدمات قبل از اینکه مشکلی از نیازمندان را حل کند حال خود انسان خدمت دهنده را بهبود می‌بخشد.
او بر حمایت و پشتیبانی از مجموعه بهزیستی تاکید کرده و اظهارکرد: برنامه‌های سازمان بهزیستی در حل مشکلات روحی و روانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش عمومی نقش بسزائی داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار