خبرهای داغ:

اجرای ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در بخش بیارجمند شاهرود

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود گفت: ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در بخش بیارجمند افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آن آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۹۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
اجرای ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در بخش بیارجمند شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در دیدار با امام جمعه بیارجمند به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت هفته دولت و شهدای گرانقدر رجایی و باهنر، با بیان اینکه این شهدا الگوی خدمت و مصادق خدمت و ساده زیست و مردمی و پرکارتر بودن آن‌ها به فرمود: ه رهبر انقلاب اسلامی است، افزود: حسب وظیفه و تکلیف از ابتدای مسئولیت، هدف ما حضور در مناطق محروم و دور دست بوده است.
او اظهار کرد: دیدن و شنیدن دغدغه‌های مردم بصورت میدانی، می‌تواند به تصمیم گیری درست‌تر و تخصیص درست منابع متعلق به مردم در جای خود کمک کند.
فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه ۹۴ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در سطح شهرستان شاهرود افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود، افزود: امیدواریم تعدادی از پروژه‌های کلنگ زنی تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، چرا که دغدغه دولت مردمی خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است.
جلالی با اشاره به موضوع آبخیزداری و آب‌خوان داری، گفت: از سال ۱۳۹۷ کار‌های خوبی در سطح کشور با حمایت مقام معظم رهبری در این خصوص انجام شده است، افزود: در این طرح‌ها ابتدا کار‌های مطالعاتی و بخشی هم اجرا است که تلاش شده از منابع شهرستان برای مطالعات انجام در این بخش امسال انجام شود تا با جذب منابع ملی اجرایی گردد.
جلالی افزود: در این برنامه‌ها یک مطالعه میدانی است و یک مطالعه موردی که باید شناسنامه تهیه شود.
فرماندار شهرستان شاهرود تاکید کرد: سه بند خاکی امسال در غرب بیارجمند با همکاری بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار