خبرهای داغ:

افتتاح سه واحد تولیدی با کمک کلینیک صنعت یار بسیج در شاهرود + تصاویر

شاهرود_همزمان با هفته دولت، ۳ طرح تولیدی و صنعتی در شاهرود که در پایان سال ۱۳۹۹ و ابتدای سال جاری توسط کلینیک تخصصی صنعت یار بسیج گره‌گشایی و رفع مانع شده بود، به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با هفته دولت، ۳ طرح تولیدی و صنعتی در شاهرود افتتاح شد.
در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که معاون استاندار و فرماندار شهرستان و سرپرست اداره صمت و مسئولین بسیج ادارات و مهندسین سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، دو واحد تولید درب و پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی (UPVC) و یک واحد تولید حلال‌های شیمیایی در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.
حمید رضا یاقوتی مدیرعامل شرکت نگین شاهوار گفت: این واحد تولید با ۵ میلیارد تومان هزینه راه اندازی شده و روزانه ۳۵ درب و پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی تولید می‌کند.
به گفته یاقوتی، در این واحد برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
فرحناز طاهری، مدیرعامل شرکت پایا پروفیل il گفت: این واحد تولید کننده درب و پنجره درب و پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی است که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی آن و ۳ میلیارد تومان نیز برای خرید مواد اولیه هزینه شده است.
به گفته طاهری، در این واحد تولیدی برای ۲۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
تهمینه لطفی مدیرعامل شرکت ویرا استوار صنعت قرن هم گفت: در مرحله اول این واحد روزانه ۵ تن حلال‌های شیمیایی تولید می‌شود که در صنایع چسب، رنگ خودرو و لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.
لطفی افزود: برای راه اندازی این واحد تولید ۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
ین واحد‌های تولیدی در پایان سال ۱۳۹۹ و ابتدای سال جاری توسط کلینیک تخصصی صنعت یار بسیج گره‌گشایی و رفع مانع شده بود.
عکاس: امیرحسین اصغری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار