رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:

نخبگان برای نمایشگاه «ابتکار مردم» به صحنه بیایند

تبریز- رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان‌شرقی، گفت: سازمان بسیج مستضعفان در راستای تحقق اهداف ایران قوی نمایشگاه « ابتکار مردم » را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۱۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

نادر ارسلانی در گقت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: سازمان بسیج مستضعفان در راستای تحقق اهداف ایران قوی نمایشگاه « ابتکار مردم » را برگزار می‌کند و در این زمینه از تمام هموطنان درخواست می‌شود، راهکارها و راه‌حل‌های نوآورانه و فناورانه خود را ثبت کرده و اطلاع.رسانی کنند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه «ابتکار مردم» فراخوانی برای دریافت ایده های فناورانه نخبگان علمی، دانشگاهی و عموم شهروندان است.
 ارسلانی ادامه داد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان نماینده شرکت پیشگامان بسیج در استان برای دریافت طرح ها و ایده ها معرفی شده و عموم نخبگان می توانند طرح ها، ایده ها و راهکارهای نوآورانه و فناورانه خود را به این سازمان(info@belmi.ir) ارائه کرده یا اینکه در سامانه challesh.irثبت نمایند.
وی ادامه داد: مهم ترین هدف از اجرای این طرح دریافت راهکارهای نخبگانی برای حل مسائل اولویت دار دولت مردمی برای ایران قوی است و بسیج توان ظرفیت حل مسئله کشور برای مدیریت کلان را به خوبی می تواند انجام دهد.
رئیس سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با اشاره به موضوعات مختلف برای ارائه راهکار اظهارداشت:نخبگان می توانند طرح های پیشنهادی خود را در زمینه حل مسائل و معضلات مدیریت کلان دولت، موضوعات علمی و فناوری، اقتصادی، مسائل مربوط به روابط بین الملل، بهداشت و درمان، انرژی، کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت و معدن، فرهنگ، آموزش و پرورش، حوزه مسکن و شهرسازی و ... اعلام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار