خبرهای داغ:

قیام امام حسین نشان از اهمیت امر به معروف است

میامی_ پاسداران سبز پوش با امام جمعه میامی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۵۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز به مناسبت ایام محرم، سپاهیان انقلابی در دفتر امام جمعه میامی با حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور دیدار و گفتگو کردند.

وی با اشاره به اهداف قیام سیدالشهدا گفت: افزایش بصیرت و آگاهی، معطوف کردن محله به اهلبیت، اطاعت از فرمایشات اهلبیت از مهمترین پیامد های کربلا می باشد که باید سرلوحه کار و زندگی مومنان قرار گیرد.

صفایی پور اضافه کرد:امام حسین (ع) با قیام خود اهمیت امربه معروف و نهی از منکر را بالا برد و حضرت حاضر به شهادت خود و عزیزانش و اسارت خانواده خود شد، اما مبارزه با ظلم را نادیده نگرفت، همچنین خداوند متعال بزرگترین مصیبت عالم را در طول تاریخ نصیب این امام بزرگوار کرد.

وی با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جمله فروعات دین است تصریح کرد: اباعبدالله با وجود این همه سختی هایی که کشید و شاهد شهادت بستگان خود به ویژه کودک شش ماهه اش حضرت علی اصغر بود، توانست ارزش امر به معروف را بالا ببرد.

امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) اینکه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته افزود: مردم هرساله با شرکت در عزای امام حسین علیه‌السلام می توانند روح و روان خود را تقویت کرده و توشه ای بسیار زیبا برای آخرت خود فراهم کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار