شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز کارمند تراز انقلاب اسلامی بودند

زاهدان/ سرهنگ بیک نژاد گفت:قشر کارمندان می بایست اخلاق، رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و در چهارچوب موازین اخلاقی و اداری، به امورات محوله رسیدگی کنند.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۱۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه شورای سازمان بسیج کارمندان استان  سیستان و بلوچستان در محل سازمان با حضور مدیر ،فرمانده حوزه ادارات کل استان و اعضای سازمان با موضوع ابلاغ برنامه های پیشنهادی روز قشر و هفته دولت برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت علی الخصوص شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر با فداکاریها و انجام امورات محوله در زمینه های مختلف، نمونه بارز کارمند تراز انقلاب اسلامی بودند و به نحو شایسته از عهده انجام وظایف خطیر خود برآمدند.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد در ادامه افزود:  قشر کارمندان می بایست اخلاق، رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و در چهارچوب موازین اخلاقی و اداری ، به امورات محوله رسیدگی کنند.

وی در ادامه با ارائه برنامه های پیشنهادی بیان کرد: با برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها، با همت و تلاش کارگزاران به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار