رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در جمع مداجان بسیجی در زاهدان گفت:

مداحان رسانه مذهبی و انقلابی اهل بیت هستند

زاهدان/ سرهنگ ارجونی گفت: هدف سازمان بسیج مداحان در برپایی مراسمات مذهبی به ویژه دهه اول محرم تعظیم شعائر است.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۰۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی در دیدار با مداحان بسیجی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان  ضمن تسلیت  ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع)  گفت: هدف سازمان بسیج مداحان در برپایی مراسمات مذهبی به ویژه دهه اول محرم تعظیم شعائر است.

وی با اشاره به این مطلب که دهه اول محرم دهه فریاد است،  افزود:  با توجه به شرایط کنونی که کشور و استان درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا است مراسمات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به این مطلب که در سال 61 هجری مسلمانان با سکوت اختیار کردن  باعث شدند که حادثه کربلا رقم بخورد، ادامه داد: سیدالشهدا در مقتل به شهادت رسید و قطعه قطعه شد و بار دیگر نباید این اتفاق رخ دهد به همین علت  دهه اول محرم  دهه اول فریاد است به آن ناجوانمردیهایی که در آن تاریخ اتفاق افتاد که نباید رخ میداد.

ارجونی تصریح کرد: مداحان به برکت سیدالشهدا صاحب نفوذ بسیاری هستند که هنوز محرم نیامده بسیاری از معاندین و مخالفین  دشمنان به دست و پای خود افتاده اند که جریانی را رقم بزنند تا جلوی سیل عظیم  معنوی که در زندگی مردم ساری و جاری  می شود را بگیرند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که در دهه اول محرم همه افراد بدون دعوت در مراسم عزای سیدالشهدا شرکت می کنند تصریح کرد:  باید از نفوذ عزاداری سیدالشهدا خوب بهره برداری شود و آنچه حقایق است را بیان کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که در کنار مباحث عزاداری امام حسین(ع) باید بحث های دیگری  مانند کمک های مومنانه را نیز دنبال کنند اظهار داشت: هیئت های مذهبی فقط برای مباحث سوگواری نیست بلکه کارهای متفاوت دیگری نیز می توان انجام داد که تاکنون موفق هم بوده اید.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد در کشور بیش از 100 هزار هیئت ثبت شده و بیش از 100 هزار مداح بسیجی داریم که به برکت نظام و انقلاب رشد روز افزونی داشته و 50 درصد جامعه هدف در سازمان بسیج مداحان کشور ساماندهی شده اند و در استانها در راستای حفظ ارزشهای دینی  و مذهبی تلاشهای بسیاری دارند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار