مسئولین تمام توان و ظرفیت خود را در جهت کمک به رفاه مردم و پیگیری مشکلات شهروندان استفاده کنند

ایرانشهر/ سردار ناظزی گفت: سپاه در تمامی عرصه ها نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خادم و خدمت گذار مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۱۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، اعضای شورای اداری شهرستان بمپور با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار دیدار و گفتگو کردند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: سپاه در تمامی عرصه ها نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خادم و خدمت گذار مردم است تا چنان چه تهدیدی از سوی دشمنان صورت گیرد در کنار مردم خواهد بود تا امنیت و آرامش آنان به خطر نیفتد.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معماربا اشاره به مسئولین گفت: ما هر چه که داریم از مردم است پس بنابراین مسئولین تمام توان و ظرفیت خود را در جهت کمک به رفاه مردم و پیگیری مشکلات شهروندان استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: این تشکیلات به لطف خدا توانسته اقشار مختلفی از مردم را برای پاسداری از انقلاب اسلامی ،خدمت رسانی ،محرومیت زدایی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور سازماندهی کند و در موضوعات مختلف اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

این مسئول همچنین در این دیدار ضمن تقدیر از فرماندار بمپور و مجموعه مدیریت شهرستان گفت: هدف سپاه خدمت به مردم است و تلاش می کنیم در کنار دلسوزان شهرستان اعم از مدیران, خیرین و غیره زمینه رشد و پیشرفت را فراهم آوریم.

مهندس افراز فرماندار شهرستان بمپور با اشاره به امنیت پایدار در منطقه گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیورمردان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است که در سخت ترین شرایط یاور مردم و نظام اسلامی و حافظ کشور بودند و خواهند بود.


فرماندار شهرستان بمپور، اقدامات قرارگاه شهید معمار در حوزه محرومیت‌زدایی را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: با مجموعه شورای اداری تمام تلاشمان را در جهت کسب رضایتمندی حداکثری مردم بکار خواهیم بست.

ارسال نظرات