خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند

هیرمند/ انتظار ما از دولت جدید این است که از نخبگان بومی همین استان محروم، در راستای خدمت به مردم استفاده شود، و کسانی انتخاب شوند، که مرد عمل و مرد روزهای سخت باشند.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۱۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه بمناسبت روز خبرنگار در دفتر امام جمعه  شهرستان هیرمند برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی در این  نشست ضمن تبریک این روز به یادماندنی، گفت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی صادقانه فعالیت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان هیرمند افزود: این روز مهم را که بنام شهدای اهل قلم و عرصه اطلاع رسانی شهیدان صارمی و خزایی نامگذاری شده است را گرامی میداریم و امد واریم که اصحاب رسانه ادامه دهنده راه این شهدا باشند .

وی بیان کرد: عدم امنیت شغلی یکی از مشکلات خبرنگاران است که می‌طلبد دستگاههای ذیربط مشکلات خبرنگاران؛ از جمله، بیمه، مسکن، سختی شرایط کار و…. را بررسی و حل کنند.

امام جمعه هیرمند همچنین اظهار داشت: انتظار ما از دولت جدید این است که از نخبگان بومی همین استان محروم، در راستای خدمت به مردم استفاده شود، و کسانی انتخاب شوند، که مرد عمل و مرد روزهای سخت باشند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای مجدد طرح رزاق، آن را از طرح‌های موفق، در جهت ارتقاء سطح درآمد خانواده‌های مرزنشینان برشمرد و گفت: طرح رزاق از طرح‌های مهمی است که باید هرچه زودتر به نفع مردم ولایتمدار و مرزدار منطقه و بصورت قانونی مقدمات راه اندازی مجدد آن فراهم شود.

در پایان از خبرنگاران حاضر در نشست خبری قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات